3 mars 2013

Helgen slut..

den här helgen har gått alldeles för fort. Men jag har ju haft fullt upp.. Igår var det visning hos Caroline med Hudvård och make up-vårdande produkter..:) Det var visserligen bara jag, Alexandra och Mickis som kom förbi men det var mycket trevligt. Blev en tur till pappa innan vi får hemåt. Väl hemma blev det mat hos Malin och melodifestivalen. Gick rätt låtar vidare? Nja jag vet inte. är inte så insatt på melodifestivalen men folk gillade dom tydligen.

Idag har jag varit och tvättat bilen. Den blev ju renare än den var igår;) Sen bar det av till stan på 1 Årskalas för Vilda. Bjöds på korv och kakor samt tårta. Tänk att min vän Marre varit mamma i ett helt år nu! Helt otroligt vad tiden går. Vi ses ju uppenbarligen för sällan!!! Nu sitter jag här och väntar på att min andra hälft ska komma tillbaka från Uppsala så vi kan fortsätta titta på film. Sen blir det att lägga sig för jag ska jobba imorgon, men är ledig på tisdag igen. Varför la jag det så? hmm. Efter jobbet blir det träning! har nu vart dåligt denna vecka... SKÄRPNING Ullis!

Nu längtar jag fruktansvärt efter värmen. Tycker det räcker nu! Fryser ju såfort man tittar ut nästan.. Brr..
Tänk att få lägga undan tjocktröjor. vantar, mössor etc och ta fram conversen, skinnjackan och en snygg sjal bara.. =D Som jag längtar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar