18 mars 2013

20130318

Ikväll blir det en ensam kväll hemma eftersom N jobbar även ikväll.. Hyrt film så det blir nog att titta på en sådan om inget annat går på tvn. Myser med katterna i soffan med ett glas vin och kaminen tänd. Snart blir det en snabb middag och sedan mys resten av kvällen. Kanske ta och dammsuga en sväng då katterna gillar att stöka till med veden.! suck... Annars blir det bara en lugn kväll i soffan. Skulle behöva färga utväxten men då jag inte litar på att det blir bra när jag gör det själv så väntar jag tills någon har möjlighet att hjälpa till.

Jag tror jag ska lägga bloggen på is då jag väldigt sällan har något spännande att skriva om. Allt jag skrivit är bara nonsens. Inget roligt alls. Det är en tanke jag har nu. Att lägga den på is och återkomma en dag när jag har något vettigare att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar